Verzending & levertijd


Wat is de levertijd van Bazenhuisje?

Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen indien mogelijk te beperken. 

 

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad? Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelling boven de €75 zijn de verzendkosten altijd gratis

Voor verzending is het mogelijk een passende verzendmethode kiezen. Wel zo fijn!

Als standaard optie bieden we verzending door PostNL voor € 6,50 of verzending via DHL voor €5,99. Je kiest bij het plaatsen van je bestelling de verzendmethode die het beste bij jouw wensen aansluit. (Met uitzondering van de Huisbaas vloerkandelaren, deze worden in verband met afwijkende maten door DPD Home verzonden tegen vergoeding van € 6,95).

Woon je in Sliedrecht? In dat geval bezorgen we je bestelling (tot €75) zelf tegen een vergoeding van €1,99, je kunt voor deze kiezen tijdens het bestelproces. Bij een bestelling vanaf €75 zijn hier geen kosten aan verbonden.

 

Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?

Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €75 zijn de verzendkosten altijd gratis

Voor bestellingen onder de €75 betaal je 8,95 voor verzending met DHL of € 9,95 als je kiest voor PostNL.

(Met uitzondering van de Huisbaas vloerkandelaren, deze worden in verband met afwijkende maten door DPD Home verzonden tegen vergoeding van € 9,95).

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Nee, alle bestellingen worden geleverd door middel van verzending. Heb je een product eerder nodig? Neem even contact op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

 

Wat is het retourbeleid van Bazenhuisje?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering een retour te melden, zonder opgave van reden. Je hebt na melding van retour nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.