Verzending & levertijd


Wat is de levertijd van Bazenhuisje?

Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen indien mogelijk te beperken. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een track & trace code van de door jouw gekozen bezorgservice. PostNL, DHL en Red je Pakketje streven ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen) vertraging oploopt. In dat geval zijn wij niet aansprakelijk maar adviseren wij je om contact op te nemen met de bezorgservice.

 

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad? Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelling boven de €50 zijn de verzendkosten altijd gratis

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

Woon je in Sliedrecht? In dat geval bezorgen we je bestelling kosteloos. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het bestelproces. 

 

Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?

Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €50 zijn de verzendkosten altijd gratis

Voor bestellingen onder de €50 betaal je €10,25 voor verzending.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen. Kies voor deze optie tijdens het bestelproces. In de meeste gevallen staat je bestelling de volgende werkdag klaar om afgehaald te worden, mocht dit niet haalbaar zijn dan brengen we je daarvan op de hoogte. Ons afhaaladres is Kerkbuurt 115A in Sliedrecht.

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

 

Wat is het retourbeleid van Bazenhuisje?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering een retour te melden, zonder opgave van reden. Je hebt na melding van retour nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.