Kies een categorie 

Veelgestelde vragen


Mag ik de productfoto's uit de webshop gebruiken?

Ja, dit mag. De meeste productfoto's zijn vrij te gebruiken.
De afbeeldingen die voorzien zijn van een watermerk zijn eigen foto's en dienen ook als zodanig en in zijn geheel gepubliceerd te worden. 


Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethoden kiezen. We bieden een veilige betaling aan om via Mollie met iDeal, Creditcard (tot €250), Klarna, Apple Pay of PayPal te betalen. Kom je uit België? Het is ook mogelijk om te betalen met Bancontact.

 

Wat is de levertijd van Bazenhuisje?

Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen te beperken. 

 

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad! Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelling boven de €50 zijn de verzendkosten altijd gratis

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

Woon je in Sliedrecht? In dat geval bezorgen we je bestelling (tot €50 zelf tegen een vergoeding van €1,99, je kunt voor deze optie kiezen tijdens het bestelproces. Bij een bestelling vanaf €50 zijn hier geen kosten aan verbonden.

 

Ik woon in België, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?

Goed nieuws, we verzenden ook naar België! Bij een bestelling boven de €50 zijn de verzendkosten altijd gratis

Voor bestellingen onder de €50 betaal je 9,95 voor verzending met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Nee, alle bestellingen worden geleverd door middel van verzending. Heb je een product eerder nodig? Neem even contact op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

 

Wat is het retourbeleid van Bazenhuisje?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14  zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren, in dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.

Je leest hier meer over op de pagina retourneren.

 

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over een artikel kun je contact opnemen mailen naar info@bazenhuisje.nl of via ons contactformulier.

Vermeld hierbij altijd je bestelnummer zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken.

 

Wat te doen als wij er samen niet uitkomen?

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bazenhuisje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Staat je vraag er niet tussen?

Als je vraag hierboven niet beantwoord is kan je altijd contact opnemen. We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven!